I can be myself at work gaypride 125procent
I can be myself at work gaypride 125procent
I can be myself at work gaypride 125procent
I can be myself at work gaypride 125procent
logo-workplace-pride-foundation600x600

Het project

Workplace Pride en haar leden (o.a. PWC, KPN, UWV en Shell) is gericht op jezelf kunnen zijn op de werkvloer en streeft naar een veilige en prettige werkomgeving met gelijke kansen voor alle werknemers, met speciale aandacht voor LGBT werknemers.

125Procent ontwikkelde voor Workplace Pride de crossmediale campagne I can be myself @ work; een unieke, landelijke campagne over jezelf kunnen zijn op je werkplek. Leden van Workplace Pride konden hiermee acht maanden lang, intern en extern laten zien dat ze een goede en positieve werkomgeving bieden voor alle werknemers, onafhankelijk van hun gender, leeftijd, cultuur, etnische of nationale afkomst, fysieke eigenschap, religie en uiteraard seksuele geaardheid!

Onderdelen van deze campagne waren social media-acties, posters en flyers, een foto- en filmwedstrijd, een expositie, een campagnefilm en diverse strategisch geplande mediamomenten. Als hoogtepunt bood Workplace Pride een spetterend on shore en off shore Gay Pride-programma.

125Procent is met deze campagne genomineerd voor de 2013 Workplace Pride Leadership Award for Best Media Representation.

Video

De klantervaring

  • Al vijftien jaar werk ik samen met Alan. Hij produceert met zijn bedrijf 125Procent vakkundig evenementen. Zijn kennis van de Haagse kaart en nooit aflatende enthousiasme om doelgroepen te ontdekken en te betrekken is een groot goed.

    Susan de Kruiff
    Susan de Kruiff Kunst- en cultuurmakelaar

Posters & Flyers

Voer je zoekopdracht in en druk op Enter om te zoeken