I can be myself @ work
Workplace Pride en haar leden (o.a. PWC, KPN, UWV en Shell) is gericht op jezelf kunnen zijn op de werkvloer. Zij streeft wereldwijd naar een veilige en prettige werkomgeving met gelijke kansen voor alle werknemers, met speciale aandacht voor LGBT werknemers. 125Procent ontwikkelde voor Workplace Pride de crossmediale campagne I can be myself @ work; een unieke, landelijke campagne over jezelf kunnen zijn op je werkplek.
Leden van Workplace Pride konden dankzij deze campagne acht maanden lang, intern en extern laten zien dat ze een goede en positieve werkomgeving bieden voor alle werknemers. Dat dit volledig los staat van hun gender, leeftijd, cultuur, etnische of nationale afkomst, fysieke eigenschap, religie en uiteraard seksuele geaardheid!
Onderdelen van deze campagne waren social media-acties, posters en flyers, een foto- en filmwedstrijd, een expositie, een campagnefilm en diverse strategisch geplande mediamomenten. Als hoogtepunt bood Workplace Pride een spetterend on shore en off shore Gay Pride-programma.
125Procent is dankzij deze campagne genomineerd voor de 2013 Workplace Pride Leadership Award for Best Media Representation.