De Schoolschrijver
De Schoolschrijver
de schoolschrijver
Lianne Verheul:

“Het communicatie plan en de praktische social media tips en tics zijn precies wat wij nodig hebben en dat is ook te zien aan de positieve betrokkenheid van onze achterban online.”

De Schoolschrijver

Het project

De Schoolschrijver bestaat tien jaar. 125Procent werd ingeschakeld om dit 10-jarig jubileum meer zichtbaar te maken voor de klanten, partners en sponsoren van de Schoolschrijver.

De rol van 125Procent

125Procent stelt een communicatie plan op waarbij de impact die de Schoolschrijver de afgelopen tien jaar heeft gemaakt zichtbaar wordt op alle communicatie kanalen. Ook wordt er actieve  coaching en begeleiding geboden bij het beheren van de social media kanalen.

Aansluiting bij de 125Procent missie

Door plezier in lezen en schrijven te hebben worden kinderen taalsterk zodat ze volwaardig aan de samenleving kunnen deelnemen. Door taalbegrip en talige expressie kunnen kinderen zich persoonlijk ontplooien, sterke relaties bouwen en hun kansen op school en in de maatschappij verbeteren.

Meer over het project

De Schoolschrijver biedt effectieve programma’s voor het basisonderwijs met inzet van kinderboekenschrijvers. Kinderboekenauteurs weten de rijkdom, kracht en magie van taal over te brengen. Zo worden taallessen een spannend avontuur.

Onderzoek toont aan dat de programma’s het lees- en schrijfonderwijs versterken. En het belangrijkste: dat kinderen enthousiaste lezers en schrijvers worden. Zo helpt de Schoolschrijver de leerkracht zijn taaldoelen te behalen.

Met de programma’s van De Schoolschrijver verbeteren kinderen niet alleen hun taalvaardigheid. Ze gaan ook vooruit in zelfreflectie, creativiteit en probleemoplossend vermogen. Ze vergroten hun kansen om later volwaardig te kunnen meedoen in de maatschappij.

Meer informatie

Interesse in onze projecten en werkwijze? Neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Opdrachtgever: De Schoolschrijver

De vraag: Hoe kunnen wij ons 10 jarig jubileum inzetten om meer zichtbaarheid te genereren bij klanten, partners en sponsoren?

Doelgroep: Sponsoren en docenten van basisscholen

Periode: 2020

Vul hier je zoekopdracht in

JIJ voor de jeugd