Het Stoute sprookjesbal 125procent fablefactory club air efteling
Het Stoute sprookjesbal 125procent fablefactory club air efteling
Het Stoute sprookjesbal 125procent fablefactory club air
Het Stoute sprookjesbal 125procent fablefactory club air
125Procent_Logo_Sprookjesbal_001_460x460

Het project

Het Sprookjesbal is een spectaculaire totaalbeleving in een sprookjesachtig thema, die alle aanwezigen uit hun dagelijkse routine haalt.

125Procent organiseerde Het Sprookjesbal in De Efteling als bedrijfsevenement voor 1.500 werknemers van kappersketen Brainwash. Een totaalbeleving waarin naast een spetterend bedrijfsfeest tegelijkertijd aandacht was voor retail, conceptueel denken, social media, teamwork en imago. Er werd een sprookjeswereld gecreëerd, waarin iedereen vrij en ‘outside the box’ leerde kijken, denken én doen. Met deze enerverende dag werd een boodschap meegegeven die direct toepasbaar was in de salons. Een voortraject via social media -met trainingsprogramma en diverse wedstrijdelementen- is ingezet om alle aanwezigen optimaal te betrekken en te enthousiasmeren.

Ook is Het Sprookjesbal diverse keren in AIR Amsterdam georganiseerd voor het Nederlandse uitgaanspubliek. Een opvallende campagne, pre-parties, koetsritjes over het Rembrandtplein en fabelachtig entertainment brachten de bezoekers in een sprookjesachtige belevingswereld.

125Procent is samen met Fablefactory en Kil & Sant concepteigenaar en producent van Het Sprookjesbal.

Posters & Flyers

Het Stoute sprookjesbal 125procent fablefactory club air
Het Stoute sprookjesbal 125procent fablefactory club air

Klantervaringen

  • Alan en zijn team zijn altijd creatief, inventief en snel met het realiseren van de vraag.

    Scarlett van Keerberghen
    Scarlett van Keerberghen Coca Cola Enterprises BV

Vul hier je zoekopdracht in

I can be myself @workcontessa van renesse